KiDiLAND - zabawki

Regulamin

Dostępność każdego produktu, jego parametry i aktualność ceny można sprawdzić kontaktując się ze sklepem przed lub po złożeniu zamówienia.
Zamówienia można składać bezpośrednio na naszej stronie internetowej, e-mailem lub faxem - w przypadku e-maila i faxu suma zakupów nie doliczana jest do pktów Programu Lojalnościowego.
Zaraz po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do sklepu. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie.
W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia, zmiana na inny towar równy wartości tamtego).
Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT. Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.

Klient zobowiązany jest do podania aktualnego numeru telefonu kontaktowego lub adresu e-mail w celu potwierdzenia zamówienia. W przypadku braku potwierdzenia w przeciągu 7 dni od jego założenia zamówienie zostaje anulowane. Ceny towarów znajdujących się w sklepie są cenami brutto zawierającymi podatek VAT i wyrażone są w PLN.

Termin realizacji zamówienia

Zamawiane towary wysyłamy wg zestawienia tabeli [patrz: Wysyłka i Zwroty] licząc od dnia potwierdzenia przez nas zamówienia. Zamówienie złożone podczas weekendu lub innych dni świątecznych będzie rozpatrywane następnego dnia roboczego.

Wysyłanie zamówionego towaru pod inny adres - jak zrobić prezent

Zamówiony towar możemy przesłać na adres inny niż zamawiającego pod warunkiem, że zapłata jest dokonana przelewem. Takie zamówienie nie może być zrealizowane, jeżeli wybrana została zapłata "za pobraniem".

Reklamacje

Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia stanu i zawartości przesyłki w chwili jej otrzymania w obecności dostarczającego. Jeśli po otrzymaniu towaru wykryją Państwo jakiekolwiek wady bądĽ uszkodzenia, prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym sklepem w celu ustalenia sposobu załatwienia reklamacji.
W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń mechanicznych, które mogły powstać podczas transportu, reklamacje zostaną uwzględnione jedynie w przypadku spisania wraz z przedstawicielem firmy realizującej dostawę, protokołu reklamacyjnego.
W przypadku wad ukrytych uwzględniane będą tylko uzasadnione reklamacje.
Kontynuuj
Producent
Szybkie wyszukiwanie
 
Użyj słów kluczowych, aby znaleźć produkt, którego szukasz.
Zaawansowane wyszukiwanie
Twój koszyk jest pusty
Obecnie nie ma recenzji produktów
Bendos